INDEN DU KLAGER

Vi tager klager omkring kontrolgebyrer alvorligt. Vores målsætning er, at sagsbehandle grundigt og hurtigt. Derfor beder vi om, at der afgives præcise og fyldestgørende oplysninger når man klager over et kontrolgebyr. Her kan du læse eksempler på gængse klagepunkter.
LÆS HER

P-INFORMATION

Vil du vide mere om reglerne for parkering på ONEPARK parkeringspladser?

Se i vores P-info. Her er også information om hvordan du klager over et kontrolgebyr.

Klageafdeling

Klager over kontrolgebyr modtages kun skriftligt. Benyt formularen HER.

Inden du klager

Ved spørgsmål, som der ikke kan findes svar til under afsnittet 'P-info' eller 'Klage', er du velkommen til, at kontakte ONEPARK Klageafdeling for assistance. Klager sagsbehandles i den rækkefølge de modtages og kan derfor ikke forventes behandlet over telefon.

Har du sendt klagen?

Har du allerede indsendt en skriftlig klage via klageformularen, henvises til at læse den modtagne e-mail med kvittering for afsendelse, inden Klageafdelingen kontaktes.


Åbniningstider telefon

Man-ons

09:00 - 12:30

tors-fre-Weekend

Lukket

 

 

Telefon

(+45) 76 42 93 63

 

 

 

 

 

 

 

 


Hvad er ONEPARK?

Se profilfilm her!


 

Nyt

Glostrup Retail Park

Glostrup Retail Park

Det nye center i Glostrup, Glostrup Retail Park, har haft en enorm kundetilstrømning. Selv om centret har tilknyttet 380 parkeringspladser har man oplevet, at det på tidspunkter kun var meget...

Tilmeld nyhedsbrev

Hold dig opdateret! Tilmeld dig vores generelle nyhedsbrev og modtag nyhederne direkte i din mailboks.
I vores job sektion kan du tilmelde dig nyhedsbrev med vores stillingsopslag.