Henvendelse vedr. kontrolgebyr

Inden du henvender dig

Mener du at have modtaget et uberettiget kontrolgebyr for en parkering, har du mulighed for at lave en skriftlig klage. Vi anbefaler, at du læser vores Parkeringsinformations-side før du indgiver en klage. Siden indeholder svar på de spørgsmål vi oftest får, og det kan være, at du får svar på din henvendelse allerede der.

Vi tager alle henvendelser omkring kontrolgebyrer alvorligt, og vi stræber efter at sagsbehandle så hurtigt og grundigt som muligt uden at gå ned på servicen.


Hvordan du henvender dig

Vi modtager kun skriftlige henvendelser af hensyn til dokumentation af sagsbehandlingen.

Du skal bruge vores kontaktformular, så vi får den nødvendige information til at sikre dig en god og korrekt sagsbehandling. Denne skal du udfylde med blandt andet dit kontrolgebyrsnummer og nummerplade samt en beskrivelse af årsagen til din henvendelse. Du kan på siden også se de billeder, som servicemedarbejderen har taget til sagen.

Du finder vores kontaktformular vedr. kontrolgebyrer her.


Efter du har henvendt dig

Efter du har sendt kontaktformularen, vil du modtage en mail med en kopi af din henvendelse som kvittering på, at vi har modtaget din henvendelse. Når vi har modtaget din henvendelse og mens den bliver behandlet, vil din sag være i bero og du skal derfor ikke betale kontrolgebyret imens.

Vi forsøger at besvare din henvendelse så hurtigt som muligt. Vi gør opmærksom på, at vi modtager mange henvendelser dagligt, og de bliver behandlet i den rækkefølge de modtages. Der kan derfor forekomme en svartid på op til ti hverdage.


Telefon

Har du spørgsmål til dit kontrolgebyr eller andre henvendelser kan du ringe til os. Vi gør opmærksom på, at vi ikke sagsbehandler telefonisk - dette gælder også annullering og lukning af din sag.

Bemandingstider:     Mandag–onsdag: kl. 9.00–12.30
Telefon:                     7642 9363